10 June 2010

Puh, allt gick in

Idag har jag fixat och trixat med kablar och OSD:n och E-loggern för att få in dessa på ett vettigt sätt i kroppen, tyvärr är inte EasyStaren så stor som man skulle önska invändigt. Efter mycket om och men så fick allt plats i kroppen, det blev mycket kablar som ligger på ett litet utrymme. Tyvärr inte helt optimalt med tanke på störningar men det lär visa sig ganska fort om det blir ett problem och då får jag göra något åt det då..

Blev tvungen att modda glasögonen med lite skumgummi :P Dom satt för nära ögonen tyckte jag så jag fick ingen riktigt bra skärpa i bilden och hade problem med att linserna immade igen. Så för att fixa till det så tejpade jag dit några bitar skumgummi på glasögonen för att få ut dom en liten bit från ögonen. Snyggt? Nee Funktionellt? Ja!

No comments:

Post a Comment