30 April 2010

OSD och mycket att göra

Så där, nu har jag äntligen fått OSD:n :) Fast den kom inte från electronicaRC som planerat. Tydligen är det nåt knas med produktionen av denna så återförsäljarna får ingen påfyllning av sina lager så tyvärr kunde inte Eladio på electronicaRC ge något besked om leveransdatum så då bytte jag ut OSD:n mot en EagleEyes FPV station istället, den borde komma i lådan under nästa vecka.

OSD:n beställdes istället från AirMedia, beställdes igår och fick avi att den kommit idag, trevligt! Resten av kvällen ska ägnas åt den 17 sidor tjocka manualen :) Det var länge sen jag läste en manual, men den här kan nog vara bra att läsa för att hitta alla fiffiga funktioner.

Även paketet från HobbyKing med gps och gyron coh motor är på gång, det ligger och väntar på behandling hos tullen nu.

Tyvärr kommer det nog dröja ett tag innan jag kommer ha tid att få ihop grejerna, skolan tar tyvärr nästan all min tid för tillfället. Men det e inte alltför långt kvar till sommarlov..

Flyg lågt och fort, gärna inverterat!

No comments:

Post a Comment