21 August 2010

IKEA.se

Haha, har ni testat att söka på ert namn på IKEA? Jag fick precis reda på att jag är en skrivbordsstol på Ikea, undra om det är en bra stol? :P Priset talar iofs inte för nån vidare kvalitet, 129:-..

Efter jobbet idag ska jag på en tur förbi ikea och se om jag kan hitta lite fiffiga hyllor att sätta upp lite överallt hemma så jag får lite ordning :)

En tur förbi Biltema står även på listan! 3 meters takhöjd måste ju utnyttjas till nåt, förvara flygplan så klart! Har tänkt att bygga en skiva, typ spaljeaktigt och lägga flygplanen på och sen dra upp den i taket med hjälp av 2 stycken cykelupphängningsset från Biltema. Tror det kan bli rätt bra :) Skulle funka att köpa lösa block och taljor och rep oxå men biltemas kit verkar prisvärt :)

No comments:

Post a Comment